Інструкції до записної книжки чиновника

 

«Начальник завжди  правий,

Якщо не правий - читай пункт перший».

                                                                             (Народна мудрість)

1.        Шануй начальника, або роби вигляд.

2.        Не поспішай віконувати команду начальника - інколи слідуватіме команда «відставити».

3.        Запісуй на доступни носії інформації за будь-яких можливостей і зберігай підсумки розмов із начальством. Скільки вистачить терпіння.  Віддай перевагу поноті та доказовості.

Ніхто наперед не знає, що зі збереженого пригодиться. Навіть із того, де    лають останніми словами, можуть, при виборі або збігові  обсьавин, заміні начальника, винахідлиливості чи везінні стати товоїм нагородним листком. Чи, у крайній мірі, індульгенцією (відпущенням грехів).

4.        Уникай службовіх розмов при свідках. Окрім спілкування з неповнолітніми. За всієї спокусливості, їхні свідчення можна повернути проти себе. Особливо, якщо їх не сам підбераєш. Якщо тебе лають – про це довідаються всі. А усну похвалу до справу не підниеш.

5.        Не кажи НІ начальнику. (Дивись епіграф).

6.        Свою точку зору краще відобразити у проекті документа, а виравлення начальника поклади в його досьє. Проміжні копії не залишай начальникам і підлеглим. Вони можуть пращювати за твоїми ж правилами і  з тими ж цілями. Ти завжди повинен бути чистим. Якщо правий начальник, то ти всього – навсього лише виконавець, і і ни за що не відповідаєш, і не цього хотів, чи цього, але не тоді. Якщо не правий, то ти ж попереджував.

7.        Про хабарі не кажи в службовом кабінеті, в ресторанах, готелях, у центрі міста, під час візитів прем`єра0, президента, міністра внутряшніх справ, нарад.

8.        Не груби відвідувачу, але будь увічливим.

9.        Не обіцяй нічого конкретного. Надто сільний прийом – прийдіть завтра», якщо ти приймаєшь раз у місяць. Саме на той день назначай невідкладну справу. Вартість хабаря і твій імідж підвищаться. Доокладно- у Ходжи-на- Среддіна.

10.     Обіцяти можеш усе, але не залишай слідів. На папері чи плівці: відео, - магнітний.Не кожний кліент доживає до наступної зустрічі –або віе помре, чи осел (як казв К. Прутков).

11.      Краще образити відвідувача, ніж державу. Вонане пробачить. А у прохачва можливо не вистачить грошей на захист. У суді. На адвоката.

12.     Пам`ятай про корпоративні права. Помилишся – тобі вибачать і захистять (твої ж). І суміжниі. Але тілки у випадку, якщо їхні інтереси не потерпіли.

13.     Запям`ятай, що “ворон ворону очей не виклює”, але тільки поки ситий, чи є наявні вільні чужі очі для клювання.

14.     Николи не показуй, що ти розумніший за начальника. Таке гірше за зраду! Не пробачат!

15.     Своєчасно зрадити начальника, який попав у немилість,- це не зрадити, а проявити оперетивну винахідливість.

16.     Любов до начальника не проявляй потаємно, позаяк начальник про неї не довідається, але не демонструй перед іншими. Інакше, у разі зміни начальника, можеш утратити посаду у випадку, якщо новий представляє конкурентну групу влади. Нелюбов до начальникак завжди приховуй. НЕ плюй у колодязь.

У любові до начальника проявляй стриманість при свідках, поскільки начальник не вічний. Або конспірацію, - якщо начальник іншої статі, а в тебе ревнива(-ий) дружина(чоловік).

                               

Салтыков Владимир Николаевич, Украина, Закарпатье, Ужгород

                       

 

 

Сайт управляется системой uCoz